Thursday, 1 December 2011

Jom Nyanyi


Kata Sang Ulat Bulu ,
Punya Kaki Seribu ,
Siapa Jumpa Kakiku Oh Kakiku ,
Jikalau Tak Dapat ,
Terpaksa ku Melompat ,
Dengan Kaki Seribu Kurang Satu .

Daripada lagu atas ni , try korang pilih SATU huruf  daripada konsonan A, E ,I , O ,U .. dan tukarkan semua huruf vokal yang ada dalam lagu di atas ini kepada satu huruf konsonan yang korang pilih tadi.

Try nyanyi lagu ini dengan pantas ....

Cuba tengok video ni

9 comments:

EmpayarUtama said...

berapa orang kat video tu haaa? Aku kira sebelas...

mR.aSLaN said...

ahaha aku pon tak kira bro ..
aku tgk dia nyanyi tu la..
tapi tak cukup laju ..
btw dalam lagu ni aku paling suka pilih konsonan "O "


koto song olot bolot,
ponyo koko sorobo,
soopo jompo koko ko oh koko ko,

ahhahahahha

zareliqa afiqa said...

ahaha~ muncung mesti panjang nynyi konsnan O tu

mR.aSLaN said...

@Zareliqa : hahahha betul2. .. tapi saya paling suka huruf O laa.. best .. plg tak suka huruf E ... :-)

cik pinaz said...

teringat masa kt kem plkn dulu kena nynyi lagu ni la .. huhu

mR.aSLaN said...

@Cip Pinaz

hahah ..
dah tu cik pinaz suka huruf ape? heee

nifi2408 said...

Err . AEIOU tu huruf vokal. Bukan konsonan. Sekian. -,-

mR.aSLaN said...

@nifi : terima kasih ... anda sungguh prihatin ...

nifi2408 said...

Sama sama.