Thursday 1 December 2011

Facebookku

Tak silap aku, aku daftar facebook ni dah lama juga..
Since 2008 kalau tak silap ..
Masa tu , kat tempat aku study budak2 tak tahu menatang ape fb tu
Aku ada account facebook pon, tapi tak tau nak buat apa ..


Hari ini, aku deactive facebook aku ..
Sebelum ni aku try deactive tapi tak dapat sebab blog ni ada bersangkut-paut dengan fb aku ..
Kira lepasni membawa diri sorang-sorang la ..

Apepon,
Sebelom aku deactive account ..
Aku dapat 1 mesej laa daripada pakcik aku ..
Ampeh tol...


Agaknya dia tengok aku online, tapi tak tegur dia.
Padahal hadap facebook pon tak.. hUhUhUh

Apepon, pada aku facebook ni makin membosankan sebab digunakan dengan tidak berhemah ..
Ia digunakan sebagai alat untuk lepaskan perasaan, untuk mengutuk orang dan ape2 lagi..
Trylah gunakan ia untuk tujuan kebaikan..
Kalau kawan aku, aku tengok status yang dipos tu pelik2.. kalau aku rasa semak jer terus aku delete friend..

Apepon.. aku ucap tahniah pada seorang hamba Allah ni..
sebab ape? sebab dia ni gunakan facebook dengan sebaiknya...
dan ini dia profile empunya facebook yang aku maksudkan --->

http://www.facebook.com/profile.php?=73322363


credit to iluvislam.com :-)

20 comments:

Anonymous said...

weh...cm knl je fb bdk 2....kau kn..hahahahah

Nazatulwanis said...

hehe .. tahniah jgk :D

aSLaN said...

@wada : klik dulu link facebook tu, baru kau tahu siapa dia...
uhuhuuh

@Mawar Berdurian : heheh tahniah yer :-) lama tak kacau mawar . ntah2 duri pon da takde...

Anonymous said...

haha...2 la kn..ak knl dak 2..coz ak try bkak xd pape pon...

aSLaN said...

@wada : hahaha .. sbb kau kenal dia la kau bukak takde apepon .. uhuhuuh.. :-)

♛RaRa♛ said...

yeah memang pon fb membosankan'banyak luahan hati yg diorang luah dan kekadang bikin kontroversi.fungsi fb banyak unsur yg negatif kalau xpandai nak guna==ewah~pjg pulok.ok.bye
cupp sape empunya FB tuh la kan?eceeh.

aSLaN said...

memang pon..
actually kan , benda ni sebenarnya permainan untuk orang dewasa , then bila zaman skrg bdk2 skola ramai guna.. jadi la camni .. at the end, orang dewasa pon tiru perangai budak2 .. tak puas ati tulis kat fb.. cam bangang jer..huhuuh kan dah kene setepek ..

ahahha fb sapa yerk? tak taula.. sapa klik, dialah orangnya :-)

♛RaRa♛ said...

ahahaha.padan muka kena setempek..sape suh tak matang.muehehe.

ntah dah klik-klik tapii masih xtau lagi.xdea pic.haishh sapeee ler tuh.haha.;p

aSLaN said...

hahahahaaahahahaha senget la rara ..
cepuk kang:-)
login je fb sape2 pon:-)
mstti gmbr dia berubah:-)

♛RaRa♛ said...

HAHA xmau,xmau FB deactive dahhh:( no more FB!!!ewahhh

aSLaN said...

rugi ah rara kalau gitu.. adoi aii

Lieza Nordin said...

lawak je cikgu nii.. hik8 :P

aSLaN said...

erkk..lawak ape lakk nehh???

Anonymous said...

Tak kenal sape yang guna facebook secara berhemah tu. Boleh tolong kenalkan ?

aSLaN said...

try je klik link tu, nnt kenallah ..

Anonymous said...

Dah klik dah. Masih tak kenal.

aSLaN said...

manje lettew ..
ceom kanggg

Anonymous said...

Haram jika bukan mahram. Sekian. Kbai. :P

aSLaN said...

tak ingin pon!
wekKK
sbb takkan dapat..
heheheheh

Anonymous said...

Err. Kbai.