Wednesday, 14 December 2011

Blogger buat cerita pasal MOHD ASLAN !

Apa perasaan kau sekiranya ..
Ada blogger yang langsung tak penah bertentang mata dengan kau
menulis satu entry ..
Yang menceritakan pasal diri kau? 
huh~!
Marah tak?

Inilah yang aku alami sekarang ..
Tapi aku langsung tak marah *cool konon*
Blogger ni ( Mawar Berduri ) mereka-reka cerita ..
Kemudian, NAMA aku juga terlibat .. *watak utama pulak tu *

Apesal lah dia tulis pasal aku?
Aku bukannya top sangat macam Najwa Latiff pon ..
Kalau setakat cam Johnny Depp tu ..
Adalah iras-iras sikit *seriously aku bukannya kenal pon muka johnny depp*


Nak tahu apa yang dia tulis pasal aku ?
Korang baca sendirilah ..
Entry terbaru Mawar Berduri .. *:blusshing:*

http://sejadahkasih.blogspot.com/2011/12/pengorbanan.html

p/s : Mawar ni memang nak kene sekeh kat kepala lutut ni ~

17 comments:

Mira Adzlia said...

wah..untung lar..hihihi ^_^

mR.aSLaN said...

hahah ..
untung ker?
:blusshing:
mawar aritu minta permission nak tag saya ..
saya pon marah n pukul kepala lutut dia sambil suruh dia baca tentang biodata jiran saya yg ni

http://aslanmy.blogspot.com/2011/12/about-me.html

dah tu, bila dia baca dan saya ada menyebut tak perlu minta kebenaran..
dia pon update la entry terbaru .. dan
saya pon terkenalah... :-)

fathiyyahISMAIL said...

haha. dah bace dah bace. xdelaa kutuk pun kan :D

mR.aSLaN said...

@fathiyyahISMAIL hahah memang tak kutuk pon :-)
tapi maksud buat cerita tu .. itulah entry yg dia taip tu :-)
entry tu dia reka sendiri .. saya dijadikan watak utama*lol

zareliqa afiqa said...

weeee~ ada orang buat cerpen pasai dia lar.hehe :D
ingatkan nak gado ker td.hikhik :))

mR.aSLaN said...

@zareliqa afiqa ha ha ha .. :-) saje je havoc skit ... nak fofular la kononnyer:-)

sofiarti oktarina said...
This comment has been removed by the author.
mR.aSLaN said...

@sofiarti oktarina tapi awak ..... saya ............. MALU ........ he he he

Mawar berduri said...

Oooo sekeh kepala lutut erk .. hahaha dlm mimpi jek la :P

mR.aSLaN said...

@Mawar berduri alah mawar asik nak suruh mimpikan dia je .. huhu .. rasanya ramai baca entry mawar .. so nnt bayar royalti pada aslan erk :-) jgn kaya sorang2...

♛RaRa♛ said...

wahh watak utama ..sdah glamour la dia diblog kak mawar.*kemain hahaha

muka akan-akan Johnny Depp
^-^*kemain hahaha ;pp

-Dalam diam hati Aslan mula menguntum seribu satu harapan. terima kasih kawan.. kau ada bila aku perlukan.*kemain hahaha

->haha merapu-merapi keje saya terima kaseh*kemain hahaha

mR.aSLaN said...

@♛RaRa♛ aler nama je watak utama . tp kite bkn org penting pon dlm idup dia .. huuuu

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

amboi suka dia je nak sekeh2 ank dara org...haha

mR.aSLaN said...

@Aishah Jahirah(cik aisha) oops.. ok ok tak sekeh .. ada orang marah .

mR.aSLaN said...

@Aishah Jahirah(cik aisha) eh silap bkn marah .. tapi jeles... jeles tanda sayang....

GKA said...

perghhhh...untung ler

mR.aSLaN said...

@GKA erk ? untung ape lak yerk?