Tuesday, 27 December 2011

Nafsu Muka Buku vs Cinta Muka Buku



Perkataan cinta ni sinonim dengan remaja ..
Hanyutnya mereka ini sampaikan tidak sedar ..
Bahawa tanggungjawab mereka adalah sangat besar ..
Mari renung-renungkanlah .. :-)

6 comments:

CikTeddyCorner said...

nice lyrics!

♛RaRa♛ said...

tak dapat tengok habis intnet slow plak T^T..apapon mari kita ramai Muhasabah Diri...HEHE *saya tak layan muka buku~~

*Gebangza Gurlz* said...

erm,lyan jek muka buku...
cinta muka buku tak lyn k0t..h0h0

Unknown said...

suka lirik tu, meaningful :)

Nadia Dscarnia said...

Kalau lagu camni masuk dalam Juara Lagu kan best.. Tak la nyanyi siul2 je.. Ada sikit pengisian..

aSLaN said...

@Cik Teddy : yup ..nice .. sbb lirik dalam lagu asal tu bila difikir balik, agak melampau ..

@rara : asik takleh buka je.. tukar la tenet baru..potong .....

@Gebangza gurl : sy punya mukabuku pon kejap2 deactivate..tak minat sangat da main benda tu..

@kiina : yup..same .. agree with u ..

@Dscarnia : huhuhu lagu2 camni mmg ssah nak masuk la juara lagu.sbb orang masih pandang kepada hiburan semata-mata.. tak nak plak sesekali memandang dari sudut pengertian sesebuah lagu .. tu la masalahnya