Friday 27 January 2012

Tiada Mood Untuk Blogging

Semenjak dua menjak ni, ramai tanya kenapa jarang nampak aku blogwalking ..
Aku akui, sekarang ni rasa dah 'letih' untuk blogging ..
Kalau nak kata tiada topik untuk ditulis, tak juga..
Sebabnya, dalam draf masih banyak lagi entry yang aku dah tulis tapi tak dipulbishkan .

Sejujurnya, mood blogging aku dah pupus ..
Cha, miera dan puteri kasih antara mereka yang tanya kenapa ..
Aku pon tak pasti ..
Sesekali aku cuba juga cari mood untuk hadap pc ni dengan lebih lama untuk bw dan borak²..
Tapi dah tak boleh ..

Bukan sibuk jaga bini pon ..
Awek apetah lagi ..
Mungkin sebab aku letih ..
Sebab aku jogging 1 hari 5 kali .

Sesekali rasanya nak drop je blog ni ..
Tapi .. sayang rasanya ..
Tahu kenapa?


Faham tak maksud gambar ni?
Orang pergi ke google dan taip "MR ASLAN" ..
Pelik kot .. ni orang nak stalk aku ker atau peminat :-)
Kalau orang pergi google dan taip Najwa Latiff tu aku tak heran laa ..
Tapi dia find mr aslan .

Mungkin orang yangg google ni ialah orang yang dekat dengan aku ..
Ataupun yang mengenali aku ..
Dia sayang aku, tapi malu-malu kot..
Tak sangka aku ada peminat ...(dush dush tumbuk dahi skali sebab perasan)
Tapi sedey ah, nama peminat tapi tak ingat URL blog aku :-(
Tapi apepon terharu sangat dia sudi google nama aku ..

Apepon, just nak beritahu ...
Mungkin mood saya berubah disebabkan 1 perkara ..
HMm ..

Tolonglah ...

" Jangan buat perkara yang menyebabkan saya rasa diri ini menganggu anda .."


8 comments:

nur_za said...

kuat kan semangat..go go chayok..hee

aSLaN said...

nak nangis ni
nak cari sapa boleh kasi pinjam bahu ...

Karya Hati said...

tak mo le gitu wak..kuat! :)

Anonymous said...

Be strong !

Jahirah said...

saya bz je nak online blog...hehee...ni apa hal ni...story mory sket...

aSLaN said...

tak tahulah .. skarang betul2 terasa nak blah dari sini... sumpah dah takde hati ...

zareliqa afiqa said...

Sy pun malas nak blogwalking skunk.hahahha~ wah! ada stalker ler^^

aSLaN said...

da malas gak erk?
tp blog awk ada gak org
blog saya tade..
huu;-((
stalker ada arr.. pastu tah ada orang ngamuk.. or kata kita ni playboy.. padahal awek pon tade...