Monday, 30 January 2012

Kantoi dengan "Abang Angkat"

Abang angkat?
Macam mana yer ..
Adakah macam ni ?


Atau macam ini?



Ataupun yang gini?



Musykil lah ...
Tapi ..
Kini baru aku percaya dengan panggilan " abang angkat " ..
Sebabnya,
Semalam hasil sekodeng aku dan jiran² ..
Kami dapat tangkap 1 couple ni .. 
Mike tengah peluk-peluk , cium-cium  n ape2 lagi tah..
Dan dengan yakinnya..
Memang terangkat laa abang tu kerjakan ...

Bila disoal mike kata mike ni abang dan adik angkat ..
Aku pon, tak tahu nak cite camne ..
Kau dengar sendiri lah perbualan kami ..

Warning : Perbualan takde tapis ..  :-)

video


Macam biasa ah , muka tak tunjuk :-)

Sekian :-)

3 comments:

apix said...

hermm ,, bahaya2 ,, adess2..

zareliqa afiqa said...

Maksiat! maksiat! =.='

mR.aSLaN said...

nak wat ape dgn org camtu erk pada pendapat awk? tangkap, bogelkan.. ikat kat pokok n letak kerengga... boleh tak gitu?