Tuesday, 22 November 2011

Indonesia Kalah Lagi ( Bolasepak Sukan SEA )




Pehhh..mesti pelik apehal lak tetiba gambar camni..
Bersempena dengan kekalahan garuda, ni la gambar yang terbaik untuk gambarkan kekalah diorang :-))
Btw, apa yang boleh digambarkan dengan Garuda dan Harimau???
Garuda ni, walaupun boleh terbang tinggi, hebat di udara,
Harimau plak, memang pemangsa yang gagah di darat .
Jadi bila garuda turun ke tanah dan , habislah dibaham harimau beb ..
Tulah, da kabau dah... kan dah kene ngappp:-)
HaHaHaHa .. seronok .. puas menjerit malam ni .. kebetulan pula jiran depan rumah ni warga Indonesia .. 

1st goal Indonesia, diorang jerit punya la suka ... kite yang Malaysia ni diam jelah :-)
tapi mujurlah Harimau membuktikan yang mereka juga mampu memburu pemangsa yang 'gagah' di angkasa ;-) kah3.. gelak lagi ... :-)

Apepon jaringan Badrol memang baik ar.. 
Sebab jaringannya memang akan buatkan goal keeper Indonesia frust seumur idup dia kot .. 
Dan tak kurang kepada Fakri yang teruk gile dikritik ... 
HuUuUu .. apepon Malaysia dah menang .. !!!
Kesan daripada tengok bola malam ni, aku dah pening kepala kaw-kaw punya sebab jerit tak henti2 .. 
hUhUhUhUh


4 comments:

zareliqa afiqa said...

ahahhaa~ g lar terbang balik umah garuda oii. KEKEKE

mR.aSLaN said...

huhuhu ... garuda airline ada lagi :-))
Proud cause not to be INDONESIAN ! HAHAHA

EmpayarUtama said...

Er, aku x berapa ikut bola nih hehe

mR.aSLaN said...

aku pon. tapi disebabkan dah lepak dengan member .pastu final plak kan, takkan takmo layan ... hehehe .. apepon boleh nampak sekarang rakyat negara kita dah mula sokong team Malaysia