Wednesday 23 November 2011

~ Update Blog



Aku sebenarnya dah lama bercadang untuk renovate blog ni.. huhuh ..
Untuk hari ni, aku tambah la satu tab untuk sesiapa yang nak tinggalkan url blog diorang untuk aku follow ..
Tapi mana cukup beb .. banyak lagi kena ubah untuk blog ni ..


Tapi masalah yang hadapi ada seperti berikut (ceh macam ayat exam plak) ...


1 - aku takmau la guna template orang , tapi tak pandai la pulak buat sendiri :-) .. baca coding skit je paham
2 - aku ni buta wara sebab aku mmg tak pandai giler nak main colour untuk kasi blog nampak cantik , kemas teratur ;-)
3 - bila tukar template , apa yang aku setting seperti facebook comment pon hilang .. aku lemah betul nak setting balik sebab makan masa gak walaupun seminit :-))


So, inilah blog aku yang tengah berserabut . Gelap , suram tak ceria langsung .. tapi aku suka giler kot pada warna hitam ... jadi perlukan masa untuk ubah balik blog ni kasi nampak lagi baik ..

2 comments:

zareliqa afiqa said...

Putih jek blog ni.Sesuci salju.heee :D

aSLaN said...

huhuhu zareliqa ...
so, putih atau hitam lg ok?
aritu saya pakai warna hitam .. segelap masa depan :-))
skrang seputih salju :-) huhuuh sweet ayat tu :-)
tp tak pandai sangat, so plahan2 la belajar cantikkan blog..