Sunday 16 October 2011

sORry kepada penipu dan juga yang ditipu

Pagi2 buta camni aku buat post yang tak seronok macam ni ..
Untuk diri sendiri dan orang sekeliling :-)
Betul kata orang, kalau menipu tu lambat laun akan terbongkar juga ,
Pada yang ditipu plak , memang sakit ati la ..

Aku tak marah kau menipu,
Mungkin ada sebab kau menipu,
Tapi aku juga pernah beri kau peluang untuk beritahu dengan jujur,
Tapi kenapa still pilih jalan untuk menipu.
Bila dah kantoi camni, kan tak sedap ..

Aku tak marah pon,
Tapi agak terasa laa ..
Sebab aku memang tak penah tipu kau
Apa aku cakap tak pernah keluar dari kepala,
Tapi terus dari lidah

Apakah daya kita, kat dunia ni tak semua orang jujur .
Takpelah, tak perlu salahkan sesiapa ..
Salahkan diri sendiri ..
Sebab percaya sangat kat orang buat apa kan..
Kan dah sedih :-) ahaha

Then, bagi penipu pula .. kalau dah tipu, mana nak sorok kan ?
Lain ar perut kau macam aku, boleh simpan rahsia ...
Yang kurus² ni nak simpan kat mana kan?
Contoh dia kat gambar bawah ni

Pinocchio

Huhuhu .. Bila dah tipu, idung jadi panjang, takleh nak letak kat mana dah ;-)
Takpelah .. aku ucapkan selamat kepada mereka yang menipu dan juga ditipu ..
Assalamualaikum :-)

"kalau tak reti menipu, baik jangan jadi penipu"
"kalau taknak ditipu, baik jadi penipu "




0 comments: