Friday 17 June 2011

Poker yang Puaka

Huuu ...seriously aku tak reti pon main ape² jenis game yg melibatkan card ni ... tapi start last year masa g UUM untuk hantar report praktikal la , aku blajar main poker dari budak² durjana ni.. huhuhu .. mula² pening kepala ntaha pe² budak ni main.. camne leh menang .. tak faham langsung step dia .. pastu lama kelamaan .. leh la.. kata dapat gak la chips tu lebih dari Usop (bukan nama sebenar) .. hahahhahah ..


Dari Zynga ke Poker Mafia

Dulu main gak ler zynga ni.. tapi tak sonok sebab kedekut sangat ler chips... so bertukar main poker mafia.. then paling sonok kene lak lottery..bukan skali tapi 2kali... 2kali so dpt chips 12b ... byk gile... so bila da banyak ..jadi boring lak nak main...masuk table org...kasi raise sampai penat... org pon jadi cuak jer nak follow... hahaha ..padahal card tah pape jer..

Walaupun boring, tapi ari² gak main benda ni.. dia da gantikan game MYBRUTE yg slalu aku main .. kira game ni sedikit sebanyak wat aku leka gak laa dok adap pc ..

2 comments:

haniz_hamskey! said...

tu laa... sape suwo men?? huhuh~ ^_^

aSLaN said...

jadi ketagih da main ni... btol la ... tpi kan haniz, saya da power kot.... heheheh... chips byk tu:-) slalu sy derma pada org... baik kan;-)