Saturday, 16 February 2013

CHURPCHURP CASHOUT


ALHAMDULILLAH  ..
After waiting for a long time, + frust + losing trust to churpchurp , + nak maki-maki staff churpchurp, 

LASTLY ...
Kepada bakal makmum solatku .. 
Ayang dah boleh menarik nafas lega ..


ABANG GOT THIS :-)
Ditambah dengan  BR1M  rm250..

Maka cukuplah duit ni untuk wat kenduri kawin kita ...
Boleh jemput 1 kampung .. dan kalau ada lebih, boleh guna untuk melancong. ke Sidni , Malaysia ..


# 1st post for 2013 - sampai lupa cara nak edit blog


8 comments:

Nana Liena said...

haha.. 800++ simpan ja la dalam bank bro.. ahaha.. nanti2 ada la jodoh tu datang.. tak perlu khuatir

mR.aSLaN said...

hahahah..
dalam bank pon dah cukup byk duit lah nana .. so, tak tau nak watpe... nak blanje nana, jauh sangat :D
hahahahhahahahahah
btw lama tak blogging ni , sihat ke?

Nana Liena said...

ahaha.. banyak? boleh panggil jutawan dah? LOL.. simpan sedekah kat mana2 yg perlu ke..ahaha.. blogging hari2 pun bosan jgak..huhu.. alhamdulilah la sihat.. bro? :)

mR.aSLaN said...

lebih dari jutawan..haiwan :D
hahahahha ...sedekah sepanjang masa kita buat..bukan sekadar wang, senyuman , keringat dan lain-lain..
hehhe..sihat jer .. awk?
btw camne exam? result kuar bile?

Anonymous said...

huih byk gler.. camne wat eyh?

Nana Liena said...

yela..sedekah senyum ja la mampu sekarang..ahaha
macam biasa..terlampau sihat.. :P
exam?
mana ada exam..huhu..result stpm kuar dlm bulan 3..tak sure la tarikh bila..huhu

aSLaN said...

ha takpe .. gagal stp bkn gagal dalam hidup.. cayok2.. kah3.. :D
apepon moga-moga dapat yang terbaik ok .. insyaAllah .. blajar kat U lagi senang.. tak payah serabut kepala.. stdy time nak exam je ..huhuhu

aSLaN said...

anonymous : ajar apenyer? ..
semua biasa2 jer.. blogwalking jerla:-)