Saturday 3 September 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2011

Assalamualaikum ...
Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua rakan² dan juga bukan rakan . Yang penting Islam .. :-)
Bila da besar² ni, setiap kali tiba hari raya jer, mesti rasa bosan jer ... tak macam masa kecik dulu .. boleh p kutip duit kat rumah orang ..  sekarang takde dah .. lagipon suasana pon dah berubah .. nak tengok budak kecik pergi jalan² raya kat rumah orang pon dah susah ...
Btw .. sebelom raya, ada la buat sikit persiapan ..


Sebabkan itik ni lah aku kene gigit anjing.. siot jer.. tak penah2 seumur idup aku kene g samak.. kali ni dapat terai skali samak.. huhuhu.. anjing punya anjing..selamat aku tak ape2..

Tahun ni pon aku baru jer pergi raya 1 buah rumah kawan ... lagipon aku bukan suka pergi rumah orang ... buat menyemak jer kan... so 1 ari raya aritu, duk jelah rumah abiskan masa dengan dak mamat lah..ape lagii..
Btw .. kalau dah ada sebut pasal Atiff, mesti la kene ada gambau dia ..







skali tengok atiff pakai songkok dah macam upin ipin dah ...:-)) comel gilerrr..

0 comments: