Tuesday 23 August 2011

Hacking WEP wifi

SaLam .. untuk sekian lamanya aku cari tutorial untuk hacking wifi ... saje² takde keje cari keje .. bukan takde wifi free pon . siap ada 3 lagi (emelaka1 , emelaka2, emelaka3 ) .. tapi kadang² signal untuk wireless tu agak slow .. lembab .. dan asik² receive slow sangat... so bosanlah ..



Untuk sekian lama aku tinggalkan cd backtrack4 yang aku download aritu , tetiba aku tergerak hati nak try balik .. bermula dari minggu lepas.. aku try² style mat saleh, tak boleh .. ntah ape² kalut je command dia kasi ... aku ni da la baru 1st time nak blajar hacking wifi .. so cari punya cari jumpalah satu tutorial english juga , tapi ditulis oleh org Indon rasanya ... big thanks Devilzc0de ..

Step by step aku follow , tapi pada awalnya keluar la macam² error .


Bila error dan tak sama dengan result yang ditunjukkan di tutorial , aku da start boring .. tapi semalam aku tergerak ati nak cari style lain untuk hacking ..tapi still guna backtrack 4 .. dan akhirnya ................



" KEY FOUND " .. perkataan paling seronok yang aku tunggu² dari kol 7.30 pagi sampai pukul 9.45 pagi ... dapat juga akhirnya ...Btw .. seronok3...


 ~ " The quieter you become , the more you are able to hear. " ~


Catch me if you can !

0 comments: